LIKES – Week 51

Likes wee

Onder het mom van ‘happy’ wil ik graag even stil staan bij mijn geluksmomentjes van afgelopen week. De week voor kerst! Al helemaal in de kerstsferen…

♥ Kerstlichtjes ♥ Skyradio Christmas Station ♥ Lachen in de pauze ♥ Intervallen ♥ Lekkere nieuwe recepten ♥ Vriendlief die voor me kookt ♥ Teamuitje naar Antwerpen ♥ Eten en drankjes bij Appelmans ♥ Gluhwein op de kerstmarkt ♥ Kerstlichtjes in de achtertuin ♥ Weer een fijne 10 kilometer hardlopen ♥ Blender to go ♥ Bijna kerst ♥

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jouw mooie momenten van deze week, laat het me weten!


Nathalie

G

2 gedachtes over “LIKES – Week 51

Geef een reactie

