FOOD – Housewarming

Food housewarming

Het is ondertussen alweer even geleden, maar ik heb zo mijn best gedaan op al de hapjes voor tijdens onze housewarming dat ik dit lekkers natuurlijk graag met jullie wil delen…

Zoetigheid
Voor bij de thee en koffie kocht ik soesjes en besloot ik toch ook iets lekkers te bakken… Een klein risico om voor de eerste keer in onze nieuwe oven te bakken en dat gelijk voor een hele groep mensen! En dan ook nog eens een zelfbedacht recept! Gelukkig waren de cookie bars ontzettend goed gelukt!! Zowel mams als allebei mijn tantes vroegen om het recept, als dat geen compliment is! Natuurlijk deel ik dit binnenkort ook graag met jou!

Kaasplankje
Voor het kaasplankje koos ik voor brie en port salut. Ook kocht ik een worstje en roompathé (voor degene die niet van kaas houden). De tapenade, zelfgemaakte rode uienchutney en een lekkere stokbroodje zorgden voor een lekkere hartige snack.

Gezonde snack
Simpel, maar ook gewoon erg lekker is groente (in dit geval komkommer) met humus. Natuurlijk kan je de humus ook zelf maken, maar door tijdgebrek besloot ik dit maar gewoon te kopen..

Iedereen heeft lekker gegeten en het was ontzettend gezellig! Een geslaagd feestje dus!


Nathalie

3 gedachtes over “FOOD – Housewarming

Geef een reactie

