LIFE – Kattenliefde

Kattenliefde

Wat is het toch fijn als er altijd iemand blij is als je thuis komt.. Iemand die altijd bij je is en je iedere keer weer zoveel liefde geeft…


Ik ben opgegroeid met een kat thuis. Sinds 9 jaar hebben we Minou thuis. Mijn beste vriendinnetje in alles!! Jarenlang heeft ze me op de voet gevolgd en gingen we iedere avond samen slapen. Totdat kleine Luna erbij kwam.. In eerste instantie bij mij en Minou zeker niet zo welkom, maar ook Luna had na een paar minuten mijn hart gestolen! Minou had hier iets meer moeite mee… Maar ook die kan soms ook ontzettend verliefd naar Luna kijken. Het zijn echt zusjes met een haat-liefde verhouding!

Ik ben echt gek op die meiden en mis ze stiekem best een beetje! Gelukkig ga ik nog regelmatig thuis met ze kroelen.. Lieve, felle Luna heeft het me duidelijk nog niet helemaal vergeven dat ik weg ben gegaan en laat dit zeker ook merken. Maar Minou ligt zodra ze de kans krijgt bij me op schoot en is daar vervolgens (bijna) niet meer vanaf te slaan.

Hier in ons eigen huisje mis ik dit gezelschap zeker! Ik kan dan ook niet wachten tot het voorjaar.. Als ik weer iets vaker thuis ben en we een eigen schatje krijgen (housewarming cadeautje van mijn lieve zusje)!

Hebben jij huisdieren? Zou je zonder kunnen?


Nathalie

2 gedachtes over “LIFE – Kattenliefde

  1. Kan me heelgoed voorstellen dat je je katten mist!! Ik heb ook 2 hele lieve katers!! Zou niet meer zonder ze willen. En een lieve papegaai die ik ook niet kwijt zou willen! 😀 dieren geven zoooooveel liefde! 😀

Geef een reactie

