FOOD – November 2014

Food november

Niet mijn meest gezonde maand! De lekkere ontbijtjes komen nog altijd regelmatig voorbij! Ook koken we iedere avond lekker voor onszelf! Maar dan al die lekkere tussendoortjes he! Pepernoten, speculaas, taai-taai…

Ontbijt
Food ontbijt
Ik ben nu al maanden aan de havermout en cruesli en het verveeld nog altijd niet! Ik heb eindelijk mijn cacao nibs van de Body & Fit shop in gebruik! Heerlijk begin van een koude dag toch?

Lunch
Food lunch
Weinig lunch foto’s van de afgelopen maand. Ik zit nog altijd vier dagen per week op mijn stage, hier zijn de crackers met humus nog altijd favoriet. Thuis eet ik graag groente met ei, kaas en chilisaus en in het weekend eten we vaak soepjes.

Tussendoor
photogrid5xfood-tussendoor
Zoals ik al zei.. de tussendoortjes van de afgelopen maand waren niet echt heel gezond! Maar zeker wel erg lekker! Oh wat word ik toch blij van pepernoten! Jumm! Maar naast de tijd van de pepernoten is het ook mandarijnen tijd.. En ook daar word ik erg blij van!

Diner
photogrid3xfood-diner
Tot nu toe hebben we iedere avond heerlijk voor onszelf gekookt! Vaak wokken we groente met rijst, altijd lekker en het ruimt ook nog eens fijn alle restjes op! Ook at ik mijn favoriete kipburgers (mama’s recept) en maakte ik een snelle couscous salade!

Ik ben benieuwd naar wat jullie de afgelopen maand voor lekkere dingen hebben gemaakt of gegeten! En oja, als jullie graag een recept willen van één van mijn eigen gemaakte gerechten hoor ik het natuurlijk ook graag!


Nathalie

Een gedachte over “FOOD – November 2014

Geef een reactie

