LIKES – Week 49

Likes week 49
Onder het mom van ‘happy’ wil ik graag even stil staan bij mijn geluksmomentjes van afgelopen week. De eerste week van December!! Vol mooie momenten!

♥ Kerstlichtjes in de stad ♥ Na een koude fietstocht thuis aankomen ♥ Beginnen aan #DOcember ♥ Eindelijk weer een keer Bodypumpen ♥ Pickwick Winterglow ♥ Nieuwe route lopen ♥ Kerstboom opzetten met Micheal Buble kerstliedjes op de achtergrond  ♥ Intratuin in kerstsfeer ♥ Pakjesavond met de familie ♥ Lachen met de selfie stick van mijn nichtje ♥ 22.5/70km na één week #DOcember ♥

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jouw mooie momenten van deze week, laat het me weten!


Nathalie

Een gedachte over “LIKES – Week 49

Geef een reactie

