LIKES – Het nieuwe food platform: Foody.nl

Foody website
Foody.nl is het nieuwe food platform met hierop de lekkerste recepten van de leukste foodblfoggers verzameld! Benieuwd naar mijn eerste indruk?

Ik heb direct een eigen profiel aangemaakt, dit gaat heel gemakkelijk door in te loggen via Facebook. Hierna werd mij gevraagd naar mijn favoriete keuken, favoriete gerechten en mijn favoriete bloggers. Vanaf nu is het heel gemakkelijk recepten te ‘liken’ en zo direct te bewaren.

Op dit moment staan er al ruim 4.000 recepten van bloggers zoals Chickslovefood, Eat.Run.Love en Ohmyfoodness.nl op het food platform.

Het is mogelijk te zoeken op trefwoord, tags, ingrediënten, bereidingstijd, keuken, soort gerecht, menugang, kooktechniek of blogger om snel een recept te vinden.

Ik ben erg blij met een food platform als dit! Veel van de food blogs volgde ik al langer en ik zie dus regelmatig lekkere recepten voorbijkomen, deze kan ik nu heel gemakkelijk opslaan en terug vinden op mijn Foody profiel!

Foody.nl profiel

Binnen je eigen profiel is het mogelijk te zoeken op je favoriete keuken, favoriete recepten, je eigen receptenbundels en jouw smaak. Bekijk mijn Foody.nl profiel hier.

Wat mij betreft een aanrader dus! Bekijk de Foody.nl website en laat me weten wat jij van dit food platform vind!


Nathalie

2 gedachtes over “LIKES – Het nieuwe food platform: Foody.nl

Geef een reactie

