LIFE – Het is December! ♥

Het is December
Geen daglicht meer voor mij doordeweeks.. Gelukkig wordt dit tekort ruimschoots goedgemaakt met een grote hoeveelheid kerstverlichting! Het is December! ♥

Een maand vol met heerlijke knusse momenten met vrienden, collega’s en familie. Dekentjes, kaarsjes, veel lekker eten en drinken, lachen en cadeautjes.

Dit weekend sluiten we de Sinterklaasperiode af met pakjesavond. De hele familie komt bij elkaar om veel pepernoten te snoepen en in spanning af te wachten tot er op de deur geklopt wordt. Erg leuk allemaal met een heleboel jongere neefjes en nichtjes!

Als we Sinterklaas eenmaal uitgezwaaid hebben dan is het tijd voor de kerstboom!! Ik hoop dat ik zondag tijd heb om deze dan eindelijk op te zetten! Heerlijk knus! Ook voor de kerstdagen zijn er al volop plannen. Extra bijzonder want het wordt natuurlijk onze eerste kerst als samenwonend stel!!

Voor je het weet is het weer (alweer? Ja alweer) oud en nieuw! En hopen we op een mooi 2015!!

Ik blijf me verbazen over hoe snel de tijd gaat.. Extra van alle mooie en fijne momenten genieten dus! Heb jij je decembermaand al volgepland?


Nathalie

5 gedachtes over “LIFE – Het is December! ♥

  1. December is ook één van mijn favoriete maanden. Het brengt zoveel gezelligheid met zich mee! Vorig weekend hebben mijn vriend en ik de kerstboom al gezet, en gisteren zijn we al kerstcadeautjes gaan kopen. Supergezellig! 🙂

Geef een reactie

