SPORT – CPC, nog 97 dagen

SPORT - CPC, nog 97 dagen

Vol enthousiasme ging ik weer aan het trainen. Het doel: 3x in de week hardlopen! En zeker één keer in de week een bezoekje aan de sportschool!

Nog 109 dagen
Vanavond helaas geen XCO.. door allemaal omstandigheden (lees: vriendinnetje ziek, vriendje niet thuis dus geen auto en een platte fietsband) zat het er niet in. Pech. Dan maar een rondje hardlopen. Voor het eerst in het donker hardlopen! In mijn vorige dorpje was er namelijk lang niet genoeg verlichting om wat kilometers te kunnen maken. De eerste kilometers begonnen ontzettend lekker, met de laatste kilometer heb ik mijn gemiddelde tijd verpest. Balen! Maarja ik ben geweest!

Nog 106 dagen
Toch nog een bezoekje aan de sportschool deze week! Ik vind het toch altijd zonde om geen gebruik te maken van mijn abonnement. Niet hardlopen vandaag dus, maar een uurtje Bodycombat! Ook heel erg leuk! En heerlijk zweten, ik heb zeker aan mijn conditie gewerkt!

Nog 104 dagen
Deze zondag wilde ik eindelijk weer eens een beetje een “echte” afstand lopen, 8 kilometer moest het worden. Ik begon lekker, maar merkte al snel dat dit nog veel te hard ging wilde ik die 8 kilometer gaan halen. Langzamer dus.. en toen ging de afstand prima. Ik heb in de laatste kilometer nog hard mijn best moeten doen om mijn pace onder de 6 minuten te houden. Wat betekend dat ik echt moet gaan werken aan mijn snelheid. Deze week dan toch maar eens intervallen…

SPORT - CPC, nog 97 dagen

Vorige week scoorde ik een leuke nieuwe hardloopbroek en fijn vestje bij de nieuwe Primark op het Zuidplein in Rotterdam.

Nog 99 dagen
De sportschool zit er deze week niet in.. XCO viel uit en de rest van de week had ik helaas weinig tijd. Deze avond dan toch maar een klein en snel rondje hardlopen. 4 kilometers zijn het geworden met een pace van 5’35”. Fijn om de snelheid langzaam maar zeker steeds een beetje terug te zien komen!

Drie keer in de week hardlopen is zoals je kunt zien nog niet gelukt. Maar de komende maand doe ik mee aan de #DOcember challenge van Girlslove2run! Ik ben erg benieuwd of ik het ga halen, 70 kilometer in de drukke maand december. Misschien iets te hoog gegrepen…? Maar ik ga ervoor!


Nathalie

Een gedachte over “SPORT – CPC, nog 97 dagen

Geef een reactie

