WISHLIST – Sportkleding

Een hele fijne motivatie voor het sporten is natuurlijk mooie sportkleding. Helaas laat mijn portemonnee niet alles toe, maar dromen mag… toch?

wistlist-sportkleding

Nike Sportwatch GPS – Jogha Solid Back Muscle Tee – Nike Free 5.0 zwart – Jogha Ikat Gym Bra – Jogha Ethnic Unique Long TightsNike Thights Performance Mezzo

Heel veel leuke items! Nike blijft favoriet, de Nike sneakers staan al langer hoog bovenaan op mijn wishlist en deze hebben dan ook een grote kans om binnenkort eens gekocht te worden!

En dan het Nike sporthorloge!! Misschien een leuk kerstcadeautje… Een must have voor mijn halve marathon + training denk ik zo!

Verder blijft het waarschijnlijk bij dromen.. en stiekem toch hopen dat deze ooit eens uitkomen!

Sinds deze week is de website van het nieuwe sportmerk Jogha live! Wat een supermooie collectie! De sportievelingen hebben de items de afgelopen week vast wel vaker voorbij zien komen. Wauw! Ik zou de hele collectie wel op deze wishlist kunnen zetten! Helaas is de collectie wel vrij aan de prijzige kant voor een arme student zoals ik.

Wat staat er momenteel op jouw (sport) wishlist?


Nathalie

2 gedachtes over “WISHLIST – Sportkleding

Geef een reactie

