SPORT – CPC, nog 111 dagen

CPC training nog 111 dagen

Oeps en zo waren er opeens anderhalve week voorbij zonder hardlopen. Maar ik heb de draad weer opgepakt en ben op zoek gegaan naar een nieuwe sportschool. Nu kan ik dus aan de slag met een trainingsschema! Hopelijk zorgt dat weer voor genoeg motivatie en enthousiasme…

Nog 117 dagen
Niet sporten deze dinsdagavond, maar een bezoekje aan een nieuwe sportschool! De sportschool waar we een kijkje zijn wezen nemen is op 5 minuten lopen van mijn huis! Hoe fijn is dat! Voor het vriendinnetje waarmee ik ga is het zelfs letterlijk om de hoek. Maar ik ben al tevreden met die 5 minuten fietsen. Ook hier hebben ze leuke groepslessen en na een leuk gesprek waren we om! Dit wordt onze nieuwe sportschool!

Nog 113 dagen
Eindelijk weer eens een rondje hardlopen.. Met dat ik begin vraag ik me af waarom ik dit nu vorige week helemaal niet heb gedaan. Het geeft zo’n goed gevoel! Ondanks dat het slecht ging, de spieren in mijn schenen stonden al na een paar meter strak en het waaide zo hard dat ik bijna terug uit geblazen werd! Met als resultaat een pace van 6’22”. Maar toch gaf dit rondje echt heel veel voldoening! Vol blijven houden dus!

Nog 111 dagen
Gisteren ben ik op zoek gegaan naar trainingsschema’s voor de halve marathon.. en ik ben erachter gekomen dat ik nog een maand heb om op mijn oude niveau te komen. Daarna kan het echte trainen beginnen! Stiekem begint het nu wel een beetje te kriebelen.. hoe ga ik dit halen… Tijdens mijn run vandaag heb ik dan ook alles gegeven wat ik aan me had! En het resultaat mag er wel wezen. Toch wisselde mijn stemming tijdens mijn run af van euforie, want ja ik ging weer snel, naar teleurstelling, want ja deze snelheid kostte me heel erg veel moeite. Maar er is vooruitgang! En dit ga ik volhouden!!


Nathalie

Een gedachte over “SPORT – CPC, nog 111 dagen

Geef een reactie

