FOOD – Oktober 2014

Food oktober

De maand waarin ik het grooste gedeelte nog heb mogen genieten van mijn moeders kookkunsten.. Maar vanaf nu mag ik zelf bepalen wat ik iedere dag eet.. en dat heeft ook weer zo z’n voordelen!

Ontbijt
photogrid6xfoodokt-ontbijt

Ik ontbijt nog steeds iedere ochtend met cruesli, havermoutpap of havermoutpannenkoekjes.. Misschien moet ik eens op zoek naar een lekker en gezond alternatief, gewoon voor de afwisseling! Tips?

Erg fijn voor in het najaar zijn de havermoutpannenkoekjes met gebakken appel en kaneel. Mijn favoriet is de havermout met oma’s bessensap en chocola! Moet zeggen dat ik wel een beetje misselijk was na die enorme schaal!!

Lunch
photogrid3xfoodokt-lunch

Crackers.. ze gaan nog niet vervelen hoor! Die eet ik dus iedere werkdag, maar laat ik daar nu geen foto’s van hebben gemaakt.

Tussendoor
photogrid5xfoodokt-tussendoor
Ik blijf gezonde tussendoortjes een lastig iets vinden. Naar mijn stage neem ik altijd twee stuks fruit mee.. Lekker en gezond. Maar soms wil ik ook wat anders.. En dan is het lastig om gezond te blijven (niet dat ik nooit wat lekker ongezonds mag van mezelf, juist wel! Maar gewoon niet te vaak). Heb jij nog tips?

Andere lekkere dingen van deze maand: oma’s zelfgemaakte griesmeelpudding met bessensap, yoghurtijs, mama’s stoofpeertjes en de cheesecake bij Ikea.

Diner
photogrid6xfoodokt-diner

Bijna de hele maand mocht ik nog genieten van mijn moeders kookkunsten. Fijn! De laatste week heb ik dan ook zeker nog mijn lievelingsgerechten laten maken (pilav en champignontaart), wat mams natuurlijk met liefde voor mij deed! Vanaf nu mag ik mijn zelfgemaakte kookboekje eindelijk gaan gebruiken! En we hebben dan ook al heel wat lekkere recepten op! Maar dat zien jullie volgende maand..

Ik ben benieuwd naar wat jullie de afgelopen maand voor lekkere dingen hebben gemaakt of gegeten! En oja, als jullie graag een recept willen van één van mijn eigen gemaakte gerechten hoor ik het natuurlijk ook graag!


Nathalie

2 gedachtes over “FOOD – Oktober 2014

Geef een reactie

