LIKES – Week 44

Likes week 44

Onder het mom van ‘happy’ wil ik graag even stil staan bij mijn geluksmomentjes van afgelopen week. Onze eerste week samen, boordevol fijne momenten natuurlijk! Ik heb genoten van alle kleine, simpele dagelijkse dingen… en hoop dat ik dit zo lang mogelijk vast kan houden totdat dit weer normaal wordt!

♥ Ons huis ♥ Samenwonen ♥ Samen wakker worden ♥ Thuiskomen terwijl hij al aan het koken is ♥ Eindelijk al mijn eigen spulletjes gebruiken ♥ Theespulletjes ♥ Samen gaan slapen ♥ Al die lieve cadeautjes ♥ Oma’s bessensap ♥ Hardlopen in mijn mooie, nieuwe omgeving ♥ Feestavond in het dorp ♥ Kroelen met de katten ♥ Helianthus run met vriendinnetje ♥ Plantjes in de woonkamer ♥ Visite ♥ Het mooie herfstweer ♥ Wandelen ♥

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jouw mooie momenten van deze week, laat het me weten!


Nathalie

 

3 gedachtes over “LIKES – Week 44

  1. Klinkt inderdaad als een top week!
    Heb je nu niet het gevoel, nu je op jezelf woont samen met je vriend, dat je op een soort vakantie bent?

    Dit had ik toen ik net samen ging wonen met mijn vriend. We hadden echt het gevoel dat we samen op vakantie waren, moet zeggen was best een heerlijk gevoel!

Geef een reactie

