SPORT – CPC, nog 125 dagen

photogrid2x125CPC

Zoals beloofd ga ik jullie de komende tijd op de hoogte houden van mijn training voor de CPC Loop in Den Haag op 8 maart! Ik weet het dit duurt nog even.. Maar voor mijn gevoel moet ik echt weer op 0 beginnen (en heb ik dus wel even nodig).

Nog 135 dagen
De inschrijving van de CPC, met nog 135 dagen tot de start van die 21,1 kilometers! Aanstaand weekend ga ik verhuizen en vanaf dan heb ik dus alle tijd om me te gaan focussen op het halen van die halve marathon! Gelijk een doel om weer fanatiek van start te gaan dus. En een de slag met een trainingsschema!

Nog 132 dagen
Na twee maanden heel onregelmatig gelopen te hebben moet ik er vandaag weer aan geloven! Een korte run van 5 km om er weer aan te wennen en te kijken waar ik sta. Volgende week staat de Helianthus run op de planning, een plaatselijke run van 6 kilometer voor het goede doel. Ik heb echt wel alles gegeven voor deze tijd… en ben gezien de omstandigheden ook tevreden met een pace onder de 6 minuten.

Nog 126 dagen
Vandaag staat de Helianthus run op de planning, ik verwacht geen top tijd (want ik heb dus nog geen conditie + bij ditzelfde goede doel hoorde een feestavond en laat die nu net gisterenavond zijn geweest…)! Maar het is gewoon leuk om mee te doen en weer eens met een groep te lopen. En zo langzaamaan mijn conditie weer op te bouwen. Gelukkig is het echt ontzettend mooi weer! Ik heb de hele run samen met een vriendinnetje gelopen, haar maximale afstand tot nu toe was ongeveer 3 kilometer.. een hele prestatie dus!! Het was ontzettend leuk om mee te doen!

De komende weken hoop ik gewoon twee keer in de week te kunnen lopen en weer regelmatig naar de sportschool te gaan. Als ik eenmaal een beetje mijn draai heb gevonden in ons nieuwe huisje (dat huishouden he…) en ik een sportschool in mijn nieuwe woonplaats heb gevonden komt er een echt trainingsschema…

Ik hou je op de hoogte!


Nathalie

3 gedachtes over “SPORT – CPC, nog 125 dagen

Geef een reactie

