PLOG – Maandag 29 oktober

Plog 27 okt

Mijn eerste werkdag die ik begin in ons eigen huisje! Raar, maar fijn! De wekker ging om kwart over 6, de afgelopen dagen voelden een beetje alsof we op vakantie waren… maar dat gevoel was direct weg.

photogrid2x27okt-01

Ik begon de dag in de badkamer en maakte daarna een snel schaaltje krokante muesli.

photogrid2x27okt-02
Natuurlijk hoort bij mijn ontbijt ook het RTL Ontbijtnieuws een een lekkere kop thee (deze mokken kocht ik bij Intratuin en zijn van Riviera Maison.

photogrid2x27okt-03
Het schuurtje staat helemaal vol met dozen en andere rommel. Gelukkig past mijn fietsje er ook nog net bij! De klok is vooruit gegaan en dus is het licht als ik om kwart over 7 richting de waterbus fiets! Wat fijn!!

photogrid2x27okt-04
Het is vanaf mijn huis 5 minuten fietsen naar de waterbus! Daar kan ik echt van genieten.. want vanaf mijn ouders huis was dit zeker een kwartier. Deze dijk moet ik iedere ochtend op fietsen… op de foto is het niet zo goed te zien, maar die is STEIL! Oeff!

photogrid2x27okt-05
Daar komt de waterbus! Wat een mooi plaatje zo. De waterbus is iedere ochtend ontzettend druk. Gelukkig is er erg veel zitruimte!

photogrid2x27okt-06
Heerlijk een half uurtje lezen, ik ben bezig in het boek 400 brieven van mijn moeder, een waargebeurd verhaal over een Nederlandse man die onterecht in de Marokaanse gevangenis terecht komt. Erg indrukwekkend. Helaas moet ik dan alweer van de waterbus af, want we zijn in Rotterdam.


photogrid2x27okt-07
Ik begin mijn stagedag altijd met een grote kop thee! Voor tussendoor heb ik twee stuks fruit en tussen de middag eet ik crackers met kaas van de markt en pesto! Erg lekker, zo lekker dat ik ze al op had voordat ik een foto kon maken.

photogrid2x27okt-08
Dan zit mijn stagedag er alweer op! Hard gewerkt, dus de dag is voorbij gevlogen!! Ik fiets 10 minuutjes door het centrum richting de waterbus. Hier weer een prachtig uitzicht! Het is wel wennen dat de zon zo vroeg ondergaat.

photogrid2x27okt-09Eenmaal thuis is mijn lief al begonnen aan het eten! We eten wat restjes groenten, gebakken aardappeltjes en filetlapjes. De leuke tafelloper kocht ik bij Dille & Kamille, samen met een effen ijsgroen tafelkleed.

photogrid2x27okt-10
’s Avonds kruipen we lekker op de bank met een kop losse thee. Dit is groene thee van De Tuinen, erg lekker! En dan is het tijd voor de finale van Hollands Next Top Model, een late avond dus! Zodra dit is afgelopen kruipen we direct ons bed in, de volgende ochtend gaat de wekker weer om kwart over 6!

Dat was onze eerste gewone dag! Wat is het fijn om samen wakker te worden, thuis te komen terwijl hij aan het eten is en samen weer te gaan slapen. Genieten!!

Hoe was jouw maandag?


Nathalie

5 gedachtes over “PLOG – Maandag 29 oktober

      • Haha ja dat geloof ik graag! Ik woon zelf erg ver van Rotterdam, ben der zelfs nog nooit geweest dus daar zal het dan wel door komen, haha!

Geef een reactie

