LIKES – Week 43

Likes week 43

Onder het mom van ‘happy’ wil ik graag even stil staan bij mijn geluksmomentjes van afgelopen week. Het absolute hoogtepunt van deze week is natuurlijk dat ik ben gaan samenwonen!

♥ Aftellen tot het openen van de inschrijving voor de CPC loop ♥ Ingeschreven voor de halve marathon ♥ Woonwinkelen met mams en zusje ♥ Taartje eten bij Ikea ♥ Mijn twee lieve katten ♥ Laatste avondje thuis op de bank ♥ Onze families die al die weken hebben geholpen met klussen, schoonmaken en verhuizen ♥ De mooie meubels ♥ De mooie katoenbollen die ik van mams heb gehad ♥ Eerste levensbehoeften mandje van schoonouders ♥ Gelukkig zijn met hem ♥ Samenwonen ♥ Wakker worden in ons huisje ♥

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jouw mooie momenten van deze week, laat het me weten!


Nathalie

3 gedachtes over “LIKES – Week 43

Geef een reactie

