HOME – Klus update #10

Klus update 10

De allerlaatste klus update die ik met jullie deel! Gisteren zijn we verhuisd en dus is dit mijn nieuwe thuis! Het voelt nog niet helemaal zo.. maar ik ben blij met hoe het is geworden!

Maandag
Vanavond zijn we aan de slag gegaan met het uitzoeken van alle keukenspullen. Er moesten nog een heleboel dozen uitgepakt worden en hier hadden we dus nog een hele taak aan! Wel vind ik dit allemaal ontzettend leuk om te doen, omdat het zo steeds meer ons huisje wordt!

Dinsdag
Verder in de keuken! Wat een hoop spullen heb ik ondertussen al verzameld. Super leuk om dit straks allemaal eindelijk te kunnen gaan gebruiken!

Woensdag
De meubels zijn er!! Ik vond het super spannend! Maar ik ben helemaal blij met hoe de zithoek nu is! Natuurlijk moet alles nog iets verder aangekleed worden. Maar de basis staat!

Donderdag
Vanavond hebben we weer een bezoekje gebracht aan de woonwinkel. De tafel die we hadden besteld was niet goed en helaas lijkt het erop dat we nu zaterdag nog geen eettafel hebben. Heel erg balen natuurlijk!

photogrid3xklusupdate10-1

Vrijdag
Mijn vrije dag! Omdat het herfstvakantie is ben ik samen met mams en zusje naar de Woonboulevard in Breda geweest! Een erg gezellige dag en ik ben goed geslaagd!

’s Avond zijn we aan de slag gegaan in mijn slaapkamer om al mijn spulletjes in te pakken. Pff wat een hoop spullen heb ik in de afgelopen 22 jaar toch verzamelend!

photogrid3xklusupdate10-2

Zaterdag
De grote dag!! ’s Ochtends zijn we aan de slag gegaan met het volladen van de bus! Er was alleen nog een plekje voor mij over, haha! Helaas mocht ik niet meerijden, ik ging op de fiets (die moest tenslotte ook meeverhuizen). Eenmaal bij het huisje aangekomen moesten al deze dozen en spullen de bus natuurlijk weer uit! Ik heb nog een hele taak om alles weer uit te zoeken.. maar dit komt vast allemaal goed! Het grootste gedeelte heeft gelukkig een plekje gekregen.

Ik ben echt ontzettend blij met hoe alles er op dit moment uit ziet! Natuurlijk is het nog niet echt af, maar de basis is helemaal mijn smaak! Er volgen de komende tijd nog wel meer foto’s van hoe alles is geworden!

β™₯
Nathalie

2 gedachtes over “HOME – Klus update #10

Geef een reactie

