LIKES – Mijn dorpje

Ik heb jarenlang gemopperd over het dorp waar ik tot nu toe mijn hele leven heb gewoond. En toch is het gek om hier weg te gaan.. Het is tenslotte wel “mijn dorp”!

photogrid3xdorp

Natuurlijk ga ik genieten van de supermarkt, Hema en het busstation om de hoek (nee dat hebben we hier allemaal niet.. erg he?! Mijn gemopper was echt niet voor niets…). Maar toch heeft dit dorp ook veel fijne kanten. En om onze tijd samen goed af te sluiten wil ik die graag toch nog even benoemen..

♥ Rust; hoe gek ik ook ben van de stad.. het is altijd weer fijn om thuis te komen en te genieten van de rust die hier hangt.

♥ Opgroeien; het voordeel van een klein dorp is dat mijn jeugdvriendinnetjes altijd dichtbij waren, net als de lagere school en het speeltuintje!

♥ Winters op het ijs; er zijn al foto’s van mij als klein kind op de schaats! En ik vind het nog altijd heerlijk!! De hele sfeer die er in het dorp hangt als er ijs ligt is geweldig!

♥ Al mijn familie dichtbij; het is ontzettend fijn om alle familie zo dichtbij te hebben en te weten dat er altijd mensen voor je klaar staan. Gelukkig verhuis ik maar naar een dorp verder en hoef ik dit dus niet al te erg te missen!

♥ Natuur; de omgeving is hier echt heel mooi en wijds! Gelukkig hoef ik dit niet te missen, want ik ga er zeker niet op achteruit!!

Natuurlijk ga ik nog heel vaak in “mijn dorpje” komen..! Het is dus geen echt afscheid, maar toch hé…

Waar ben jij opgegroeid? Heb jij fijne herinneringen aan die plek? Of ook een soort van haat-liefde verhouding net als ik..


Nathalie

Een gedachte over “LIKES – Mijn dorpje

  1. De foto’s zien er echt prachtig uit! Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar fijn hebt gewoond.
    Ik woon niet in een dorp maar een stad.. en ik denk dat ik juist misschien wel toe ben aan iets anders, woon al mijn hele leven in Almere, ligt in flevoland.. En het lijkt me wel eens leuk om ergens anders in nederland te wonen, alhoewel.. het lijkt me ook moeilijk.

Geef een reactie

