SPORT – Mijn eerste Halve Marathon

O help! Het staat vast.. Ik heb me ingeschreven voor mijn eerste halve marathon, de CPC Loop in Den Haag! Erg spannend! Maar heel veel zin in!!

photogrid3xcpc

Na alle enthousiaste blogs en foto’s van de CPC Loop 2014 wist ik het zeker: ik ga ook mee doen aan een hardloopevenement! Na wat gezoek naar de mogelijkheden kwam ik bij de Ladiesrun. Het enige wat ik nog moest doen is mijn (niet hardlopende) zusje zover krijgen om mee te doen.. En dat werd ons eerste hardloopevenement! Lees mijn Ladiesrun ervaring hier.

Maar ook wist ik zeker dat ik in 2015 de CPC halve marathon in Den Haag wilde gaan lopen! Al maanden hou ik de website en sociale media accounts in de gaten.. Zo kwam ik erachter dat de inschrijving altijd eind oktober opent en dus was ik de afgelopen weken extra alert!

Donderdagochtend om 10 uur was het dan zover.. Samen met de website heb ik afgeteld tot het moment, 15 minuten later stond ik ingeschreven voor het lopen van de 21,1 kilometer! Best wel spannend! Vooral omdat ik de afgelopen weken niet zo getraind ben.. Maar ik zie het vooral als ontzettend motiverend trainingsdoel. Met een hele goede timing, want ik heb na dit weekend als we zijn verhuisd weer alle tijd om te trainen (en een hele fijne omgeving om hard te lopen)! En daar kijk ik ontzettend naar uit!!

Nu alleen nog hopen op een mooie winter, zonder al te veel regen! En een fijn zonnetje op 8 maart 2015!

Natuurlijk ga ik mijn vorderingen met jullie delen!

Wat is jouw doel? Doe je ook mee aan de CPC Loop?


Nathalie

 

5 gedachtes over “SPORT – Mijn eerste Halve Marathon

  1. Pingback: SPORT – 5 tips voor het ideale trainingsschema | Nana

  2. Pingback: LIFE – Happy New Year! | Nana

  3. Pingback: SPORT – CPC de voorbereiding | Nana

Geef een reactie

