LIKES – Week 42

Likes week 42

Onder het mom van ‘happy’ wil ik graag even stil staan bij mijn geluksmomentjes van afgelopen week. Een week vol fijne momenten..

♥ Pizza eten bij Stalles met de meiden van stage ♥ Mama’s stoofpeertjes ♥ De eerste spulletjes verhuizen ♥ Lieve familie die zoveel helpt ♥ Avondje op de bank met kaarsjes, thee en kaneelbiscuits ♥ Woonwinkelen ♥ Nieuw gekochte spulletjes ♥ Een drukke, maar fijne werkweek ♥ Eerste bezoekje aan de Markthal ♥ Opening van de H&M, Weekday & Monki ♥ Eindelijk H&M Home in Rotterdam ♥ Yoghurt ijs ♥ Met de katten op de bank ♥ Gelukkig zijn met hem ♥ Verheugen op het samenwonen ♥ De laatste nachtjes aftellen ♥

Een erg fijne week! Nog een weekje en dan ga ik samenwonen! Als dat geen geluksmomentje is!!

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jouw mooie momenten van deze week, laat het me weten!


Nathalie

2 gedachtes over “LIKES – Week 42

Geef een reactie

