HOME – Klus update #9

Klusupdate 9

Ik hoop dat dit de één na laatste klus update zal zijn die ik met jullie ga delen! Ik heb al zin in de voor- en na foto’s! Maar nog even geduld..

Maandag
Weer een maandag waarop ik geen tijd heb om te klussen! Deze keer ga ik uit eten met de meiden van stage! Erg gezellig!

Dinsdag
Avondje sporten! Ik merk echt dat ik minder sport, baal ik van! Maar over twee a drie weken ga ik zeker weer fanatieker worden met sporten! Zo zonde van wat ik de afgelopen maanden had opgebouwd, ik wil dat fitte gevoel terug!

Woensdag
Vandaag is de vloerenman aan de slag gegaan met de parketvloer, super spannend hoe het eruit komt te zien! Vrijdag mogen we weer op de vloer en tot die tijd kunnen we dus ook ons huisje niet in (de houten vloer ligt namelijk op de hele beneden verdieping). Een avondje vrij voor ons dus!

Donderdag
Omdat we ook vanavond niet kunnen klussen gaan we fijn woonwinkelen! Moet tenslotte ook gebeuren. En goed nieuws voor mij, de gordijnen die ik had uitgezocht worden deze week gratis op maat gemaakt. Dat scheelt toch flink wat geld! Erg toevallig, want ik had juist besloten tot deze week te wachten (op een aanbieding) met het bestellen van gordijnen voor in de woonkamer. Niet zo gezellig om zonder te zitten. Verder hebben we nog van alles nodig, zoals lampen, een spiegel en andere accessoires.

We zijn leuk geslaagd!! Helaas bleek alleen dat de aanbieding van Leen Bakker voor de gordijnen niet telde op de stof die wij wilden hebben. Alle gordijnstoffen gratis op maat gemaakt, geld dus niet op de in-between stoffen. Balen! Erg slecht gecommuniceerd in de folder, hier staan de voorwaarden er namelijk niet bij. Financiële tegenvaller dus. Verder kochten we wat leuke accessoires voor de woonkamer, slaapkamer en badkamer! Wel weer leuk!

Vrijdag
Samen met mams heb ik het dressoir voor in de slaapkamer in elkaar gezet. Dit meubel stond al in mijn slaapkamer thuis en past hier weer erg leuk!

photogrid3xklusupdate9

Zaterdag
Vandaag was de trap aan een tweede laag verf toe! De laatste grote klus voor de verhuizing! Ook hebben we al aardig wat dozen verhuisd en een gedeelte van de keuken ingeruimd!

Nog een weekje tot de verhuizing! Wat komt dat toch opeens dicht bij! Zoooo spannend!!


Nathalie

2 gedachtes over “HOME – Klus update #9

Geef een reactie

