SHOPPING – Opening H&M Rotterdam

H&M opening Rotterdam

Vandaag was dan eindelijk de langverwachte opening van de vernieuwde H&M in Rotterdam.. Natuurlijk moest ik hier even een kijkje nemen!

Na de verbouwing is de H&M in de koopgoot de grootste H&M van Europa! Nu heb ik het normaal gesproken niet zo op grote winkels (ik weet gewoonweg niet meer waar ik moet kijken), maar het is echt een prachtige winkel! Vooral leuk vind ik de nieuwe H&M Home afdeling! Ik ben al jaren weg van de home collectie van H&M, maar helaas kon ik deze tot vandaag alleen online bewonderen! Ik keek dus sinds de aankondiging van de komst van H&M Home in Rotterdam al uit naar deze datum. Het is echt een hele mooie afdeling! Boven verwachtingen dus!

H&M Home Rotterdam

Naast de opening van de grootste H&M van Europa zijn ook twee zusjes H&M bij gekomen. Een vestiging van de Weekday (leuk, leuk!) en een Weekday winkel!

Ik ga zeker nog vaker een bezoekje brengen aan deze winkels! Jij?

♥
Nathalie

Een gedachte over “SHOPPING – Opening H&M Rotterdam

Geef een reactie

