FOOD – September 2014

Food september

Daar is dan eindelijk mijn eetdagboek van september, een maand waarin ik begon met stage lopen en ik dus zeker anders ben gaan eten! ’s Ochtends minder tijd en lunchen op kantoor!

Ontbijt
photogrid3xfoodsept-ontbijt
Mijn favoriete ontbijt op vrije dagen zijn nog altijd havermoutpannenkoekjes! Op de andere ochtenden probeer ik te gaan voor een havermoutpapje, maar vaak draait dit ook uit op een schaaltje Cruesli.

Lunch
photogrid3xfoodsept-lunch
Drie verschillende lunches. Tijdens stagedagen crackers en beleg, favoriet is een spelcracker met humus en rode pesto. Vrijdag is een schooldag is is het dus een simpele brooddoos met boterham. Op vrije dagen maak ik lekker wat groente met ei klaar of een salade.

Tussendoor
photogrid3xfoodsept-tussendoor
Tijdens mijn stagedagen probeer ik erg veel thee te drinken en fruit als tussendoortje te eten! Af en toe komt daar iets lekkers bij zoals deze heerlijke reep van Koekela!

Diner
photogrid3xfoodsept-diner
Weer een aantal van mams heerlijke gerechten! De bietenstampot van Sonja Bakker vind ik altijd erg lekker, ondanks dat het er misschien niet zo heel smakelijk uit ziet.. Op de tweede foto zie je een kipburger met courgettesoep, echt heel erg lekker! Het recept van de kikkererwtencurry ga ik binnenkort met jullie delen!

Ik ben benieuwd naar wat jullie de afgelopen maand voor lekkere dingen hebben gemaakt of gegeten! En oja, als jullie graag een recept willen van één van mijn eigen gemaakte gerechten hoor ik het natuurlijk ook graag!


Nathalie

2 gedachtes over “FOOD – September 2014

  1. Pingback: FOOD – Kikkererwtencurry | Nana

Geef een reactie

