HOME – Klus update #8

Klus update 8

Een week waarin weer hard gewerkt en veel bereikt is.. Het einde komt in zicht!

Maandag
Vandaag is mijn lieve zusje jarig! Daarom niet klussen, maar gezellig met ons gezinnetje en oma uit eten om dit te vieren! Ontzettend fijne avond, waar ik erg naar uit heb gekeken.

Dinsdag
Vanavond niet sporten, maar gewoon klussen. Ik heb de trap naar zolder voor de laatste keer geschuurd, zodat deze helemaal klaar is om zaterdag geschilderd te worden. Geen fijn werkje, maar het moet gebeuren! Aan het einde van de avond zag ik dan ook weer helemaal wit van de stof!

Woensdag
Deze ‘vrije’ woensdag stond er een bezoekje aan IKEA gepland, er is natuurlijk geen huishouden dat zonder IKEA kan!! Met een vrij lange boodschappenlijst gingen we dus direct uit ons werk op pad. Gelukkig zijn we erg goed geslaagd en hebben we dus een hoop spulletjes van ons lijstje af kunnen vinken!

photogrid3xklusupdate8-1

Donderdag
Vanavond heb ik weer een aantal plinten op maat gezaagd. Maar omdat ik dit al snel zat was (vervelend werk) ben ik toch maar onze nieuwe nachtkastjes in elkaar gaan zetten, veel leuker! De mannen hebben de nieuwe kranen geïnstalleerd, ook een hele vooruitgang waar ik erg blij mee ben!

Vrijdag
Ik loop vier dagen in de week stage. De vijfde dag van de week, de vrijdag, heb ik les op school. Fijn, want dit betekend lekker wat vrije tijd ’s middags. Ik ben vandaag aan de slag gegaan met het leegruimen van mijn dressoir op mijn kamer. Wat een hoop spullen, ik moet van mezelf kritisch zijn met het inpakken en heb nu dus naast de doos met spullen die mee moeten verhuizen ook een doos met spulletjes voor de rommelmarkt. Best leuk om al mijn bezittingen en de herinneringen die daarbij horen voorbij te zien komen.. ’s Avonds is er weer geschilderd op de benedenverdieping, bijna alle deuren zijn nu ook mooi wit.

Zaterdag
Vanochtend ging de wekker vroeg! Allebei de trappen moesten namelijk geschilderd worden. Stom dat ik hier tegenop zag, want nu ik bezig was vond ik het stiekem best leuk om te doen. ‘Gelukkig’ moet er zeker nog een laag verf op allebei de trappen, dus ik kan van de week weer aan de slag.

photogrid3xklusupdate8-2

Het begint nu pas echt tot me door te dringen dat we hier binnenkort echt gaan wonen! Het blijft zo’n raar, onwerkelijk idee! Ik ben ook zo benieuwd hoe het er allemaal uit ziet als de vloer af is en de meubeltjes erin staan!


Nathalie

Geef een reactie

