HOME – Klus update #7

Klus update 7

Een week met veel vrije avonden! Best wel fijn.. het drukke ritme ben ik ondertussen al helemaal gewend, zo erg zelfs dat ik niet meer weet wat ik aan moet met zo’n avond ‘niets doen’..

Maandag
De muur in de gang is vanavond geschilderd! Ook met deze muur ben ik weer erg blij!! Net als voor in de slaapkamer kozen we ook bij deze muur voor een mooie, subtiele natuurtint.

Dinsdag
Ik heb het al vaker gezegd.. maar wat wordt ik toch blij van sporten (de sporten die ik leuk vind dan..)! Vanavond was het weer XCO avond met mijn lieve vriendinnetje!

photogrid3xklusupdate7-1

Woensdag
Feestje op mijn stage. Daarom niet klussen voor mij, maar wel een erg gezellige avond met mijn collega’s! De mannen zijn bezig geweest in de tuin. Nu alle grote struiken uit de tuin zijn is het veel lichter in huis en komt het uitzicht veel beter tot zijn recht!

Donderdag
Vanavond was iedereen het zat en dus besloten we een avondje thuis te blijven.. Zo raar een avond helemaal niets. Gelukkig wende het al snel! Ik verlang naar meer van dit soort avonden, maar dan natuurlijk in ons eigen huisje!!

Vrijdag
Omdat er de afgelopen avonden niets is gedaan zijn we vanavond maar weer aan de slag gegaan!

photogrid3xklusupdate7-2

Zaterdag
Voor vanochtend stond er weer een bezoekje aan de bouwmarkt op de agenda (vaste klant na al die weken). Daarna zijn we met z’n alle druk aan de slag gegaan in de woonkamer. Er is echt heel veel gedaan! De verwarming hangt weer en is geschilderd. De nieuw gekochte deur is opgehangen (dit is zo’n vooruitgang)! En we zijn aan de slag gegaan in de keuken. Druk, druk, maar resultaat!

Over 1,5 week wordt de vloer geschuurd en in de olie gezet. We hopen over 3 weken dan echt in ons huisje te kunnen! Spannend! Ik tel de nachten af..


Nathalie

Geef een reactie

