HAPPY THOUGHTS – Thuis wonen

Natuurlijk kijk ik ontzettend uit naar de dag waarop we eindelijk in ons huisje kunnen gaan wonen. Maar ondertussen begin ik me ook steeds meer te beseffen dat de periode van thuis wonen dan voorbij is.. Best een raar idee! Ik geniet hier dan nog maar extra van..

photogrid3xthuiswonen

♥ Gezelligheid ♥ De plek waar ik ben opgegroeid ♥ Fijne herinneringen ♥ Onze twee lieve katten ♥ Op vrije dagen vaak samen wat leuks doen ♥ Bijna altijd iemand thuis ♥ Lachen en meidenpraat met mijn zusje ♥ Mams die ontzettend veel doet voor ons in het huishouden ♥ Na een drukke dag zo aan tafel kunnen om te genieten van mams haar kookkunsten ♥ Samen koken ♥ Onze dag bespreken tijdens het avondeten ♥ Paps die klusjes voor ons opknapt, zoals het plakken van banden ♥ ’s Avonds met z’n alle op de bank met een kop thee ♥ Mijn eigen zolderkamertje ♥ Me veilig voelen ♥ Liefde ♥

Stiekem is het best een beetje moeilijk om dit allemaal achter te laten. Ik ben me er dan ook zeker van bewust dat ik ontzettend dankbaar mag zijn met mijn jeugd die mijn lieve ouders en zusje me hebben gegeven.


Nathalie

3 gedachtes over “HAPPY THOUGHTS – Thuis wonen

Geef een reactie

