LIKES – App Everyday Notes Monthly

App Everyday Notes Monthly

Everyday Notes Monthly is een nieuwe agenda applicatie.. Ik ben fan! Een nieuwe, handige applicatie die ook nog eens ontzettend mooi is vormgegeven..

Het design is voor mij dan ook het grootste pluspunt! Je kunt je agenda opleuken door foto’s toe te voegen. De agenda doet me door deze optie een beetje denken aan de agenda’s uit mijn middelbare school tijd..

De nieuwe agenda applicatie synchroniseert automatisch met de standaard agenda van je telefoon (welke ik dan weer gesynchroniseerd heb met mijn Google agenda, snappen we het nog?). Ook word de geschiedenis uit de bijbehorende Do It Tomorrow app automatisch gesynchroniseerd! Zelf zou ik het fijner vinden als ook de items voor vandaag al in de Everyday Notes Monthly agenda zouden staan, maar misschien komt dit nog? Naast het dagoverzicht kan je ook een maandoverzicht zien.

App ENM Do It

De app Do It Tomorrow kennen we al een langere tijd (ik als lijstjes mens gebruikte deze applicatie natuurlijk al langere tijd). Handig vind ik het dat je iedere dag je to do lijst kunt uitzoeken. Taken die je vandaag niet kunt doen verzet je heel simpel naar morgen. Fijn voor iemand als ik met een hele to do lange lijst. Zo zorg je ervoor dat het ook echt mogelijk is om je to do lijst af te werken en dit geen oneindige lijst wordt.

Download Everyday Notes Monthly hier.

Tot nu toe gebruikte ik altijd de standaard Apple agenda. Wat vind jij? Ga jij de Everyday Notes Monthly proberen en misschien wel gebruiken?


Nathalie

2 gedachtes over “LIKES – App Everyday Notes Monthly

Geef een reactie

