HOME – Klus update #5

Klus update 5

Deze week was een klusweek met veel vooruitgang, precies wat ik nodig had na vorige week..

Maandag
Vanavond zat eindelijk alles weer eens mee! De woonkamer en keuken is helemaal ingepakt, want morgen wordt alles op kleur gespoten. Wij zijn dus ‘gedwongen’ om op de eerste verdieping aan de slag gegaan!

photogrid3xklusupdate5-1

Het trapgat en de overloop is weer lekker fris wit geschilderd. Ook staat het badkamer meubel in de eerste laklaag. Het doel van deze week is om de badkamer af te maken!

Dinsdag
Mijn XCO avond! Toen ik op de sportschool kwam bleek de XCO helaas niet door te gaan! Gelukkig is er om dezelfde tijd ook bodycombat, ook leuk! Maar oja! Wat is dat zwaar! En wat was het warm. Maar leuk!

Woensdag
Vanavond ook niet klussen, maar een bezoekje aan Ikea! Stiekem veel leuker! We hebben een kast uitgezocht en wat leuke dingen gekocht! Binnenkort nog maar eens een bezoekje om echt in te slaan!

photogrid3xklusupdate5-3

Donderdag
De stukadoor is klaar! Alle muren in de woonkamer en keuken zijn nu echt helemaal mooi strak en wit! Blij mee! Vrienden kwamen langs om ons huisje te bewonderen en dus heb ik weinig gedaan vanavond (behalve natuurlijk ons huisje showen en gezellig kletsen)! Vriendlief heeft nog wel het plafond van de badkamer geschilderd, dat moet tenslotte af deze week.

photogrid3xklusupdate5-2

Vrijdag
Vanavond een kort avondje! De slaapkamer is nu ook helemaal wit! ’s Avonds is er een gondelvaart in het dorp waar we bij gaan kijken! Erg leuk!! Toch nog een latertje, want morgen gaat de wekker weer vroeg.

Zaterdag
Het badkamermeubel is weer aangesloten en staat dus weer op zijn plek. Nog één keer lakken en dan is het af! Ook is er in de hal geschilderd. Ik heb het traphek geschilderd, wat ervoor zorgt dat ook de voorzolder bijna af is! Het leukste van vandaag is de slaapkamermuur waar de eerste muur in een andere kleur dan wit is geschilderd. Ik ben erg blij met de kleur!!

photogrid3xklusupdate5-4

De hele zolder is bijna af, net als de slaapkamer, badkamer en woonkamer. Ik weet dat het afwerken ook nog wat tijd gaat kosten,  maar voor nu ben ik tevreden!

Een heel wat positievere week voor mij dan vorige week! Niet dat er nu echt meer is gebeurd, maar er is meer resultaat. En resultaat is fijn!


Nathalie

Een gedachte over “HOME – Klus update #5

Geef een reactie

