LIFE – Mijn dagen als stagiaire

Stage

Ik zit op dit moment in de derde week van mijn stage! Hier een kijkje in hoe een gemiddelde stagedag er voor mij uit ziet…

photogrid3xstage1

De eerste twee weken ging ik met de fiets, bus, metro en tram. Maar nadat een volle bus mij twee keer heeft laten staan heb ik besloten voortaan met de waterbus en fiets te gaan. Ik moet dan wel iets eerder weg, maar wat is het fijn om de dag rustig te beginnen en eindigen met mijn e-reader! Na die overvolle bus echt een genot!

photogrid3xstage2

Fietsen door de stad is al een hele uitdaging voor mij als dorpsmeisje! Ook heb ik eerst een hangslot moeten kopen! Ik ben de afgelopen weken ook erg goed bezig geweest en drink ontzettend veel thee en water!

photogrid3xstage3

Tussendoor eet ik fruit en tussen de middag lunchen we met het hele team. Ontzettend gezellig! En wat is het fijn om gewoon uitgebreid te kunnen lunchen, zoveel beter dan de brooddoos die meestal mee moet naar school! Ook in het werk wordt ik steeds zelfstandiger! Erg fijn.

photogrid3xstage4

En dan is het weer tijd om naar huis te gaan! Het is ontzettend fijn dat het de afgelopen dagen ontzettend mooi weer is! Genieten dus! Ik zit lekker buiten op de waterbus met mijn e-reader.

Ondanks de lange dagen (de wekker gaat ’s ochtends om 6 uur en ik ben 6 uur ’s avonds pas weer thuis) ben ik dus erg blij met mijn plekje!


Nathalie

 

 

2 gedachtes over “LIFE – Mijn dagen als stagiaire

Geef een reactie

