LIKES – Week 38

Likes week 38

Onder het mom van ‘happy’ wil ik graag even stil staan bij mijn geluksmomentjes van afgelopen week. Mijn tweede stageweek en vierde klusweek alweer!

♥ Een fijne stageweek ♥ Met de waterbus en fiets naar stage, zoveel beter dan die drukke bus ♥ Taartje van Koekela ♥ In de lunchpauze naar Bram voor een patatje ♥ Thuis komen en eten klaar hebben staan ♥ Klussen in ons huisje ♥  In bed kruipen na een lange dag ♥ Ontbijtje op bed voor mezelf ♥ Een dag helemaal niets doen en uitzieken ♥ De zolder die af is ♥ Een luie zaterdagavond ♥ Verheugen op het samenwonen ♥

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jouw mooie momenten van deze week, laat het me weten!


Nathalie

2 gedachtes over “LIKES – Week 38

Geef een reactie

