HOME – Klus update #4

Klusupdate 4

Wauw! Week 4 alweer! Wat gaat de tijd snel. De vermoeidheid begon deze week dan ook echt wel toe te slaan! Pff.. en dat terwijl het einde toch echt nog niet in zicht is… Maar de eerste ruimte is klaar, tijd voor de eerste foto’s!!

Maandag
We gaan verder op zolder! Wat een rotwerk.. met de dag begin ik dit meer zat te worden! Maar hé! Het einde komt in zicht.. eind van de week maak ik zeker die ‘na-foto’!

Dinsdag
Ook vandaag wordt er weer geschilderd op zolder. Ondertussen is paps nog altijd bezig met de kozijnen beneden. Volgende week maandag begint de stukadoor met het spuitwerk, wat betekend dat de kozijnen dan geschilderd en droog moeten zijn! Wat een fijn vooruitzicht! Dat betekend dat de woonkamer dan opeens bijna af is!

Woensdag
Vrije avond! Ik bracht weer eens een bezoekje aan de sportschool. Note to myself: niet meer doen! De sportschool is echt niets voor mij, ik kijk de minuten echt weg op die apparaten! Volgende week ga ik weer voor een groepsles! Dan kom ik met meer energie thuis dan dat ik wegging, in plaats van andersom!

Donderdag
Iedereen is overal bezig. Ik kan me soms best irriteren aan hoeveel tijd sommige dingen kosten! En dat terwijl het helemaal niet nodig zou zijn… als die vorige bewoner nou gewoon wat had afgeplakt voordat hij was gaan schilderen.. (echt nergens is er binnen de lijntjes gekleurd)! Verf wegschrappen dus! En dat is een rotwerk.

Vrijdag
Vanavond was het tweede gedeelte van het traphekje aan de beurt! Lastig werkje met al die spijlen.. Maar na een avondje door verven zit de eerste laag verf erop!

Zaterdag
Het begint een beetje een saai klusdagboek te worden zo! Maar ja… ook vandaag werd er weer volop geverfd! Het goede nieuws is dat de zolder nu eindelijk zo goed als af is! Hieronder dus de eerste foto’s! Natuurlijk komt er nog een uitgebreider artikel met voor- en nafoto’s! Houden jullie tegoed!

photogrid3xklusupdate4

Ook sloten we dit weekend het internet en de televisie af! Fijn dat ook dat weer geregeld is!

Ik ben dus echt helemaal gesloopt (zoals jullie misschien al wel merken)! Maar resultaat doet me goed! Daarnaast heb ik in de tijd dat ik zo verlangde naar een huisje voor onszelf tegen mezelf gezegd dat ik niet moet zeuren over het klussen, want dat is tenslotte wat ik zo graag wilde doen! Niet zeuren dus..


Nathalie

Geef een reactie

