WISHLIST – Apple Watch

Het zal waarschijnlijk niemand ontgaan zijn dat Apple dinsdag de nieuwe iPhone 6 heeft gepresenteerd. Maar wat ik nog leuker vind is die langverwachte Apple Watch!!

photogrid3xapplewatch

Op de Apple website kun je alles lezen over de Apple Watch en de ontzettend mooie video bekijken! Ik word er hebberig van!! Maarja, Apple fan hé…

Waar ik vooral erg enthousiast over en nieuwsgierig naar ben zijn de sportfuncties! Het lijkt me ideaal om mijn iPhone niet meer te hoeven bedienen tijdens het hardlopen, maar dit te kunnen doen met het horloge. Ik weet dat dit natuurlijk ook allang kon met diverse sporthorloges, maar stiekem wachtte ik al op het horloge van Apple. Bekijk op deze pagina de Health en Sport video van de Apple Watch en bekijk wat er allemaal mogelijk is!

Ook vind ik de keuzemogelijkheden in het ontwerp ontzettend leuk, zo kan het horloge helemaal gepersonaliseerd kan worden!

Helaas moeten we nog even wachten tot begin 2015. Maar dan kunnen we het horloge in het echt bewonderen. Ik ben wel ontzettend benieuwd en de Apple Watch staat zeker wel op mijn wishlist! Dat wordt sparen!!

Wat vind jij van de Apple Watch?


Nathalie

2 gedachtes over “WISHLIST – Apple Watch

Geef een reactie

