SHOPLOG – Augustus 2014

photogrid2xshoplog

Ik heb deze maand ontzettend weinig gekocht. Of eigenlijk.. nu ik erover nadenk hebben we ontzettend veel gekocht tijdens al onze bezoekjes aan de bouwmarkten. Maar in deze shoplog deel ik natuurlijk alleen de leuke dingen..

Door de vakantie en de weken klussen heb ik weinig winkels van binnen gezien (op de bouwmarkt na dan).

Shoplog Body & Fit shop

Begin augustus kreeg ik dan eindelijk een email dat de roze Body & Fit shaker weer op voorraad was in de Body & Fitshop, hier was ik al een tijdje op aan het wachten en dus plaatste ik eindelijk een bestelling. Ik bestelde nog een gele Smartshaker, moerbeien, cacoa nibs en coconut palm suiker. De shaker heb ik al gebruikt in de sportschool, de andere producten nog niet.

photogrid2xshoplogvest

Dit vest kocht ik bij de C&A, eigenlijk was ik niet op zoek. Maar het zag er zo lekker zacht en warm uit, ideaal voor de winter denk ik! Verder kocht ik deze maand geen kleding. Zomerkleding is niet leuk meer en winterkleding eigenlijk ook nog niet helemaal. Wie weet, volgende maand weer als ik wat meer tijd heb!

Shoplog Loods 5

Samen met mams en zusje bezocht ik Loods 5, absoluut één van mijn favoriete interieurwinkels om inspiratie op te doen. Dit leuke kussentje kon ik echt niet laten liggen! Vind het zo leuk! Het marmeren tafeltje van Zuiver had ik al heel lang op het oog en eindelijk zag ik het dan ik het echt! Samen zochten we een leuke combinatie uit. Een paar dagen later ben ik met mijn vriend wezen kijken en hebben we de tafeltjes gelijk meegenomen! Ik ben blij dus!!

Wat is jouw favoriete aankoop van de afgelopen maand?


Nathalie

2 gedachtes over “SHOPLOG – Augustus 2014

Geef een reactie

