LIKES – Week 37

Likes week 37

Onder het mom van ‘happy’ wil ik graag even stil staan bij mijn geluksmomentjes van afgelopen week. Mijn eerste stageweek. Druk, druk, druk dus! Maar ook ontzettend leuk!

♥ Begin van een hele leuke stage ♥ Weer gezond eten ♥ Eindelijk weer een lesje XCO met vriendinnetje ♥ Glad gestuukte muren ♥ Nazomer ♥ Zon ♥ Borrelen op het terras ♥ Lachen ♥ Thuis komen en eten klaar hebben staan ♥ Gelukkig zijn ♥ Nieuwe kleding kopen ♥ Klussen in ons huisje ♥ BBQen ♥ Verjaardag bij vriendinnetje ♥ Verheugen op het samenwonen ♥

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jouw mooie momenten van deze week, laat het me weten!


Nathalie

Een gedachte over “LIKES – Week 37

Geef een reactie

