HOME – Klus update #3

Klusupdate 3

Een korte klus update voor deze derde klus week! Niet dat we nu heel weinig hebben gedaan, natuurlijk hebben we weer heel wat vrije uurtjes in ons huisje besteed.. Maar het is gewoon veel van hetzelfde.. verven, verven en nog meer verven!

Maandag
Vandaag is de stukadoor begonnen aan het stuken van de woonkamer en keuken. Als alles meezit is dit eind van de week klaar en dan is het wachten tot het droog is, zodat hij terug kan komen om de muren op kleur te spuiten! Wij zijn ’s avonds verder gegaan aan het schilderen van de zolder.

photogrid3xklusupdate3-1

Dinsdag
Vanavond ging ik eindelijk weer eens naar de sportschool voor een lesje XCO (oef erg zwaar na al die tijd, maar ook erg gezellig). Ik heb dus niet geklust, mijn lieve ouders, schoonvader en vriendje zijn wel weer druk bezig geweest!

Oja! Helaas bleek er op het marmeren tafeltje van Zuiver, wat ik bij Loods 5 kocht een lelijk plekje te zitten. Gelukkig konden we dit nog omruilen en mochten we een ander blad uitzoeken! Nu helemaal blij met de tafeltjes! Ik ben zo benieuwd hoe alles staat straks!!

Woensdag
Er gebeurd deze week niet veel anders dan schilderen, schilderen en nog meer schilderen. Het is even een rotwerk die zolder met alle balken en schuine hoeken. Maar het wordt wel wat..

Donderdag
Een avondje vrij voor iedereen! Soms ook wel eens fijn! Ik had een welkomsborrel op mijn stage. We hebben heerlijk op het terras in het zonnetje gezeten tot een uurtje of half 8! Genieten!

Vrijdag
Omdat ik vandaag naar school moest had ik ’s middags nog even tijd om een muur op zolder te schilderen. En de stukadoor is klaar!! Wat een ander gezicht zo, al die gladde muren. Nu is het wachten tot de muren droog zijn en kunnen wij ondertussen aan de slag met het verven van de kozijnen! Er is denk niets wat zo opknapt als de deurkozijnen. Deze hadden zo’n onbeschrijfelijke, lelijke, vieze kleur! Zelfs nu ze in de grondverf staan zien ze er al zoveel beter uit!

photogrid3xklusupdate3-2

Zaterdag
Weer een hele dag in volle bezetting! Een gedeelte ging beneden aan de slag met het verven van de kozijnen. De andere helft ging op zolder aan de slag, deze is nu bijna af!! Ik bracht ’s ochtends maar weer eens een bezoekje aan de Hornbach voor wat verf.

Deze week hebben we dus niet veel anders gedaan dan geverfd. Het leuke aan verven is dat alles echt direct een andere uitstraling krijgt! En het huis zo stukje bij beetje meer van ons wordt.

Volgende week hoop ik jullie de eerste foto’s met echt resultaat te kunnen laten zien!


Nathalie

2 gedachtes over “HOME – Klus update #3

Geef een reactie

