FOOD – Augustus 2014

Food augustus

Ik hou van lekker eten en vind het leuk om mooie en gezonde gerechtjes te maken en deel deze natuurlijk graag met jullie.

Deze zomermaand is waarschijnlijk (naast de kerst) de meest ongezonde maand van het jaar! Vakantie en lekker eten (lees: ongezond eten) horen voor mij toch wel bij elkaar. Bekijk hier een kort overzicht van wat ik de afgelopen maand at..

Ontbijt
photogrid3xfood-ontbijt
Ook deze maand at ik weer vaak havermout of havermoutpannenkoekjes. Bij een sneller ontbijtje koos ik voor een beschuitje of een schaaltje Cruesli. Op vakantie heb ik eigenlijk helemaal geen foto’s gemaakt van het ontbijt, misschien maar beter ook! Aangezien de pot met Nutella hier een groot aandeel in had.

Lunch
photogrid3xfood-lunch

Erg weinig lunch foto’s deze maand! Begin van de maand at ik nog gezond, op de eerste foto een tosti met ham, zuivelspread en augurk! Lekker! De soep was een restje van het avondeten van die dag ervoor. Maar toen ik eenmaal op vakantie ging was dit wel klaar. Ook één van de redenen dat er weinig lunch foto’s zijn, eigenlijk hebben we deze maaltijd op vakantie erg vaak overgeslagen! Eenmaal weer thuis moesten we klussen en aten we tussen de middag gewoon een simpele boterham.

Tussendoor
photogrid3xfood-tussendoor
Begin van de maand ben ik gezellig met een vriendinnetje een theetje wezen drinken, hier aten we natuurlijk wat lekkers bij! Ik koos voor een stukje cheesecake, jummm! Ook at ik de afgelopen maand veel fruit. Op vakantie at ik mijn favoriete brie, Caprice des Dieux. Helaas niet in Nederland te koop, maar dat maakt het natuurlijk ook bijzonder.

Diner
photogrid6xfood-diner

In de week dat ik ‘alleen’ thuis was heb ik de hele week zelf gekookt. Zoals bijvoorbeeld deze lekkere Tortellini soep van de AH. Op vakantie is de BBQ natuurlijk weer aangegaan en zijn we ook uit eten geweest. Nu eenmaal weer thuis mag ik weer genieten van mams kookkunsten, zoals een prakje andijvie, blijft toch ook gewoon lekker!

Ijsjes
photogrid3xfood-ijs

Ook deze maand maakte ik natuurlijk weer lekkere zelfgemaakte ijsjes. Ook at ik veel waterijsjes. Het ijsje op de tweede foto kreeg ik gratis bij mijn bestelling van de Body & Fit webshop en was echt ontzettend lekker! Aanrader! Op vakantie gingen we een aantal keer uit eten en heb ik bijvoorbeeld genoten van deze heerlijke dame blanche!

Volgende maand beloof ik jullie weer een gezonder ‘food-dagboek’. Ik ga stage lopen en moet dus een beetje op zoek naar gezonde dingen om mee te kunnen nemen. Nog tips?

Ik ben benieuwd naar wat jullie de afgelopen maand voor lekkere dingen hebben gemaakt of gegeten! En oja, als jullie graag een recept willen van één van mijn eigen gemaakte gerechten hoor ik het natuurlijk ook graag!


Nathalie

4 gedachtes over “FOOD – Augustus 2014

Geef een reactie

