LIFE – Druk, maar gelukkig!

Life - druk, maar gelukkig

Even een korte update over mijn leven op dit moment. Ik heb het echt ontzettend druk! En er is een hoop aan het veranderen in mijn leven..

Zoals jullie al hebben kunnen lezen in mijn plog van maandag ben ik deze week begonnen aan mijn derdejaars stage! Ik loop 4 dagen in de week stage als communitymanager bij een ontzettend leuk social media bedrijf. Zelfs na mijn eerste week voel ik me al helemaal thuis en ik ben dus super blij met mijn plekje! Gisterenmiddag hebben we de week afgesloten met een team borrel, op het terras, in het zonnetje!

Daarnaast ben ik natuurlijk druk bezig in ons huisje! Degene die mijn klusupdates lezen hebben al gezien dat hier heel wat werk in zit! Niet dat we nu echt een ‘klushuis’ hebben… Maar een huis van boven naar beneden schuren en verven is toch wel wat werk, zeker als je alles netjes wit hebben!

Mijn dagen zijn dus erg druk! De wekker gaat ’s ochtends om 6 uur en ik ben rond 6 uur ’s middags pas weer thuis, dan eet ik snel wat om daarna weer naar ons huisje te gaan of om te gaan sporten. Rond een uurtje of 10 lig ik dan gedoucht en wel (en vooral uitgeput) in bed.

Maar ondanks de vermoeidheid voel ik me vooral erg gelukkig! Blij met mijn fijne stageplek en natuurlijk blij met ons huisje wat steeds meer ‘van ons’ begint te worden! Ik heb dan ook ontzettend veel zin in de komende maanden!


Nathalie

Geef een reactie

