WISHLIST – H&M Sport

Bijna al mijn sportkleding komt van de H&M, de winkel heeft leuke en betaalbare items! En daar hou ik van! Ook voor dit najaar heeft de H&M weer ontzettend leuke items.

H&M Sport

Set van 3 haarbandenSportlegging Sportsinglet Sport-bhHardloopsingletTrainingslegging

De haardbandjes lijken me erg handig om die onhandige plukjes uit mijn gezicht te houden! De andere items vind ik gewoon erg mooi! De oranje hardlooptop zou natuurlijk erg mooi staan bij mijn Nike Lunarglides!

Koop jij wel eens sportkleding bij de H&M? Of heb jij een andere favoriete winkel voor sportkleding? Laat het me weten? Ik ben benieuwd!

♥
Nathalie

 

 

4 gedachtes over “WISHLIST – H&M Sport

  1. Wat een leuke blog heb jij! Zelf heb ik veel sportsinglets van de H&M. Ik kan ze dan ook zeker aanraden! De sportleggings vind ik minder fijn zitten. Verder koop ik graag iets van Nike maar dat is helaas vrij prijzig 😦

Geef een reactie

