INTERIOR – Lijsten

Ik ben gek op fotolijsten in een interieur en wil dit dan ook graag in mijn eigen interieur terug laten komen. Daarom ben ik al een tijdje op zoek naar inspiratie en mooie prints.

Interior Lijsten

Bronnen: 12 3 – 456

Al deze fijne inspiratie verzamel ik op mijn Pinterest. Ik zit er over te denken om gebruik te maken van zo’n fotolijst houder, zoals de Houder voor schilderen van Ikea. Hier wil ik graag zwarte fotolijsten inzetten met mooie grafische prints, quotes, enzovoorts.

Vind jij lijsten in een interieur ook zo mooi? Nog tips?


Nathalie

Een gedachte over “INTERIOR – Lijsten

Geef een reactie

