HOME – Klus update #2

Deze week stond ik er veel alleen voor. Iedere avond waren de hulptroepen gelukkig wel weer aanwezig! Ook ging ik nog gezellig winkelen met mams en zusje.

Klus update #2

Maandag
Vandaag ben ik overdag een paar uurtjes in ons huisje geweest en ben ik begonnen met het schoonmaken van de badkamer. Schoonmaakazijn en handen die kapot zijn van het klussen is niet zo’n goed idee! Au! ’s Avonds zijn er nieuwe stopcontacten aangelegd en is er weer geverfd. De leuke speelgoedjes zaten vast in de verwarming en kwamen we tegen tijdens het stoffen!

Klusupdate #2

Dinsdag
Vandaag bestond uit schuren, schuren en nog meer schuren! Van de zolder tot aan beneden, alles is kaal! En dat betekend dat het bijna tijd is voor het verven! Veel leuker! Op dit moment kom ik net onder de douche vandaan en ik kan je vertellen dat dat nodig was!! Oh wat voelde ik me vies! Er is niets van mijn nagels over, mijn handen zitten vol sneeΓ«n en zijn uitgedroogd, ik zag van top tot teen wit van de stof en door de regenbui die hierna nog over mijn haar heen is gekomen voelde mijn haar als touw! Maar hΓ©! Het is het allemaal meer dan waard!! En ik vind het stiekem gewoon leuk!

Woensdag
Vandaag tijd voor wat leuks, ik ging woonwinkelen met Mams en zusje! Gezellig! Ik kocht alvast een leuk kussen bij Loods 5. Ook zagen we leuke salontafeltjes. Het ‘sloop’- en schuurwerk is gedaan en dus kon ik vandaag aan de slag met de stofzuiger en een natte doek. Van boven naar beneden heb ik het hele huis schoongemaakt. En dat was nodig! Het goede nieuws is nu dat er geverfd kan gaan worden! Leuk leuk!

Donderdag
Verven dus! We willen het hele huis van boven naar beneden gaan verven en zijn daarom begonnen met het verven van de balken op de zolder. Lastig werkje om dat netjes te krijgen! En hier zijn we dus nog wel even zoet mee.

Klusupdate #2

Vrijdag
’s Middags ben ik aan de slag gegaan met het schoonmaken en ontkalken van de badkamer. Ik ging eerst even langs de Hema voor schoonmaak handschoenen, want zoals ik eerder al zei is schoonmaak azijn niet erg prettig in combinatie met kapotte handen. Veel beter zo dus! Omdat maandag de stukadoor begint in de woonkamer moet hier alles leeggeruimd worden. Hier zijn we dus vanavond mee bezig geweest! Ben erg benieuwd hoe de woonkamer er over een week uit ziet!

Zaterdag
Vanochtend zijn we verder gegaan op de zolder, vandaag was de voorzolder aan de beurt. Nu alle balken grijs gemaakt zijn kunnen we bijna aan de slag met de muurverf! Als de zolder echt af is dan volgen er natuurlijk foto’s. ’s Middags gingen we op pad om salontafeltjes en een eetkamertafel te bestellen. Nu zijn eigenlijk alle meubels geregeld (op de kast na dan). Deze avond was er een buurtfeest. Erg handig om zo alle buren gelijk te leren kennen!

Ik heb zin in volgende week! Verder met verven en dus echt vooruitgang zien!

β™₯
Nathalie

5 gedachtes over “HOME – Klus update #2

Geef een reactie

