LIKES – Houten Huisjes

Houten Huisjes sleutelhanger

Ik had deze Houten Huisjes sleutelhanger al een tijdje in de kast liggen! Maar nu ik de hanger eindelijk cadeau heb gedaan aan mijn lieve vriendje (voor aan de sleutel van ons huis) kan ik er een blogje over schrijven!

Op Pinterest had ik al eens een houten sleutelhanger voorbij zien komen in de vorm van een huis en ik vond dit zo’n leuk idee dat ik op zoek ben gegaan!

Mijn sleutelhanger heb ik uiteindelijk besteld via de Houten Huisjes Facebook. Deze huisjes worden handgemaakt en zijn daarom allemaal uniek. Naast de sleutelhanger worden er nog meer varianten van de houten huisjes verkocht via de Facebook pagina, zoals je hieronder ziet.

Houten Huisjes

Ik kocht twee houten huisjes sleutelhangers, één voor aan zijn sleutel en één voor aan de mijne. De huisjes kwamen ontzettend leuk verpakt binnen! Echt een aanrader dus!


Nathalie

5 gedachtes over “LIKES – Houten Huisjes

Geef een reactie

