SPORT – Gedaan met die zomerstop

Daar stond ik dan vanochtend, met 2/3 van mijn normale gewicht aan mijn barbell, kapot te gaan tijdens de Bodypump les. Tegenvaller!! Maar wat wil je ook anders? Na drie weken de sportschool niet van binnen gezien te hebben?

Sport zomerstop

Ben jij tijdens jouw vakantie doorgegaan met sporten? (Respect!) Of heb je net als ik vooral genoten van het niets doen en het lekkere eten en drinken? Prima, maar ik vind het best lastig om mijn ‘oude’ gezonde en sportievere leven weer op te pakken.

Oké, dat was best even een tegenvaller vanochtend. Ik wist van te voren best dat het zwaar zou worden, logisch. Maar toch hé.. En aan de andere kant was het toch ook heerlijk om weer te doen!

Maar nu nog vol zien te houden. Best lastig, met het drukke schema wat er voor mij aan zit te komen! Volgende week begint mijn stage en heb ik dus geen tijd meer overdag. En al mijn vrije uurtjes die dan nog over blijven wil ik natuurlijk ook graag in ons huisje steken!

Toch ben ik zeker van plan op z’n minst 1x in de week een bezoekje aan de sportschool te brengen! In vergelijking met mijn Summer Goals planning is dit natuurlijk niets, maar zodra we in ons huisje zitten en ik weer meer tijd heb ga ik zeker weer vaker!

Heb jij je sportieve leventje alweer op gepakt na jouw vakantie? Zo niet, pak je agenda erbij en maak gelijk een plekje vrij in jouw week voor dat bezoekje aan de sportschool/rondje hardlopen/wielren rondje/wat dan ook. Hou me op de hoogte!

We kunnen het!!


Nathalie

6 gedachtes over “SPORT – Gedaan met die zomerstop

  1. Wow, respect! Haha! Ik heb in de vakantie vooral genoten en lekker gegeten, and it shows… Maar hé, ook dat was heerlijk! 😀 In september wordt er weer meer bewogen! 🙂 ❤

  2. Ik heb deze zomer echt genoten van het niet veel doen en het lekkere eten. Stelt me gerust dat ik hier niet alleen in ben 😉 nu september nadert, wil ik toch terug wat fitter worden. Ik wil graag in mijn school een sportsticker gaan kopen, waarmee je dan op vele plekjes in de stad kan gaan sporten. Veel succes!!

Geef een reactie

