HAPPY THOUGHTS – Herfst

Ik kan nu helaas niet zeggen dat ik het fijn vind dat de zomer zo abrupt afgelopen is.. Op het moment lijkt het wel herfst! Koud, regenachtig en dan die onweersbuien!!

Herfst

Maar helaas is het niet anders en dus ga ik mezelf en jou vandaag maar proberen op te vrolijken met de positieve dingen aan de herfst..

♥ Nieuwe collecties in de winkel ♥ Warme gebreide vesten ♥ Sloffen ♥ Onder een dekentje op de bank ♥ Plaids ♥ Lezen ♥ Thee ♥ Een nieuw televisie seizoen ♥ Kaarslicht ♥ Mooie gekleurde blaadjes aan de bomen ♥ Wandelen ♥ Knuffelen ♥ Series kijken ♥ Warme sokken ♥

En dan heb ik natuurlijk nog het heerlijke vooruitzicht dat we deze herfst ons huisje in kunnen en ik dus samen ga wonen! Heel veel zin in!

Heb jij al zin in de herfst?


Nathalie

Een gedachte over “HAPPY THOUGHTS – Herfst

Geef een reactie

