SPORT – XHIT

XHIT Daily

Het XHIT account werd mij aangeraden door YouTube en sindsdien heb ik al aardig wat favoriete work-out video’s in mijn lijstje staan van XHIT. Fijne overzichtelijke workouts, die leuk en ook goed vol te houden zijn! Ook belangrijk!

XHIT Daily is een YouTube account met ontzettend veel workout video’s. Hier zijn verschillende fijne afspeellijsten te vinden zoals de Lower Body Exercises en (mijn favoriet van de afgelopen maanden uit mijn Summer Goals challenge) de Core Strengthening Exercises.

XHIT youtube

Zelf vind ik de workouts van XHIT Daily erg fijn om te doen, de video’s zijn meestal opgebouwd uit een aantal oefeningen die 30 seconden gedaan moeten worden. De oefeningen en de tijd dat je die dient vol te houden zijn te zien aan het begin van de video. Er is voldoende tijd om te wisselen en de video’s zijn allemaal goed vol te houden! Zelf vind ik dit bij Blogilates niet altijd het geval (misschien moet ik gewoon wat vaker trainen), maar dit account is dus fijn voor iedereen!

Ook is er een XHIT website, maar deze bezoek ik eigenlijk nooit. Naar mijn idee is hier ook niet veel meer te vinden dan op het YouTube account.

Ik vind het echt een aanrader! Ken jij XHIT Daily al? Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen!


Nathalie

Een gedachte over “SPORT – XHIT

Geef een reactie

