SUMMER GOALS – Afsluiting

Wauw wat zijn deze weken zomervakantie snel gegaan! Ik heb in eerdere jaren wel vaker doelen voor mezelf gesteld voor in al die vrije weken, maar vond het ontzettend leuk om ze dit jaar voor het eerst met jullie te delen! Ik vind het ontzettend leuk om alle bemoedigende reacties van jullie te lezen! Super bedankt daarvoor!

Summer Goals

Een korte terugblik op wat ik deze zomervakantie bereikt heb..

Dit waren mijn wekelijks terugkerende doelen.

  • 3x in de week naar de sportschool (groepsles of fitness)
  • minimaal 2x in de week hardlopen
  • 4x in de week minimaal 15 minuten buikspieroefeningen (Blogilates)
  • iedere dag minimaal 2 liter (water) drinken
  • iedere dag gezicht insmeren met zonnebrand
  • 1x in de week scrubben
  • kamer opgeruimd houden

Ik ben zeker tevreden met wat ik iedere week heb bereikt, natuurlijk heb ik niet iedere week alles af kunnen vinken (vooral met de buikspieren en het smeren van zonnebrand had ik het lastig), maar op sportief vlak ben ik erg goed bezig geweest! Fijn, want zo had ik toch een beetje structuur in mijn vrije weken.

Zomerdoelen

Met mijn weblog heb ik aardig mijn draai gevonden. Ik heb een planning gemaakt waarin ik nieuwe ideeën opschrijf. Ik heb deze planning de komende tijden wel nodig, want ik krijg het druk! Zo kan ik alvast wat vooruit werken.

Morgen krijgen we de sleutel van ons nieuwe huisje! De belangrijkste meubels zijn uitgezocht en al een groot gedeelte van de spullen zijn ingepakt. Het meeste kan natuurlijk pas als ik echt ga verhuizen. Ik ben er nog niet aan toe gekomen om wat spullen op marktplaats te zetten, dit wordt waarschijnlijk pas na de verhuizing en laat dus nog even op zich wachten.

Op sportief vlak ben ik goed bezig geweest. Ik heb die 15 kilometer gelopen en het ging verbazingwekkend goed! Mijn volgende doel wordt de halve marathon, maar dat wordt komend voorjaar! Spannend! Ondanks dat ik niet al mijn geplande buikspieroefeningen heb gedaan is het echt wel te merken aan mijn buik dat deze steker wordt! Ik heb echt nog geen sixpack (had ik niet verwacht ook), maar er zijn wel al lijnen aan de zijkant zichtbaar! Op dit moment iets verpest door al het ongezonde vakantie eten, maar ik verwacht ze snel weer terug!

Helaas zijn we er niet aan toe gekomen om Delft te bezoeken! Maar dit bezoekje gaat zeker nog een keer plaatsvinden! Ik heb nu in totaal vier boeken gelezen en ben nog bezig in twee boeken. Achteraf gezien was 10 boeken in 6 weken misschien ook wel erg veel.. Ik heb veel kunnen lezen en eigenlijk is dit doel dus wel geslaagd.

Ik ben tevreden! Jammer dat de ‘Summer Goals’ er alweer opzitten, maar er komen weer heel veel nieuwe leuke dingen aan!


Nathalie

 

2 gedachtes over “SUMMER GOALS – Afsluiting

  1. Pingback: SPORT – Gedaan met die zomerstop | Nana

Geef een reactie

