SHOPLOG – Juli 2014

Ik heb deze maand erg weinig gekocht.. Zo halverwege de zomer weet ik nooit zo goed meer wat ik nu moet kopen. De meeste zomerspullen zijn al binnen en zijn niet meer zo leuk om te kopen, want de zomer is toch bijna voorbij.. En ik hou niet echt van de sale, leuk hoor dat alles goedkoop is maar die rommel.. En om nu al winterkleding te gaan kopen, daar moet ik ook echt nog niet aan denken!!

Shoplog juli

Wel ben ik zoals jullie al in mijn Plog van donderdag 24 juli hebben kunnen lezen een ochtendje met mijn zusje naar het Alexandrium geweest in Rotterdam. Hier heb ik nog wat leuke dingetjes kunnen kopen bij de Primark (die gelukkig niet erg druk was).

Ik vond dat de Primark niet heel veel leuke dingen had, maar ben natuurlijk ook niet met lege handen naar huis gegaan..

photogrid2xshoplogjuli-1

Als eerste kwamen we deze kwast tegen bij de make-up afdeling (die trouwens steeds groter wordt). Een fijne zachte kwast, die ik wil gaan gebruiken voor mijn blush. Op dit moment heb ik maar één kwast die ik gebruik voor al mijn poeders (sorry beautyblog meisjes, ik ben er niet zo goed in haha).

Dit leuke tasje kon ik ook niet laten liggen. Precies groot genoeg voor een flesje water, portemonnee, telefoon en zonnebril. Fijn formaat dus. Het hengsel vind ik alleen eigenlijk iets te lang, want het tasje hangt nu halverwege mijn bovenbeen.. misschien kort ik dit nog eens in.

photogrid2xshoplogjuli-2

Ik kocht dit leuke paar wollige sokken, beetje raar als het buiten bijna 30 graden is haha. Maar ik kon ze echt niet laten liggen! Ik zie mezelf van de winter al zitten in een lekkere pyjama en wollige sokken eronder met een boek op de bank (of mijn vriend dit net zo’n leuk vooruitzicht vind is te betwijfelen.. maar ach..).

shoplog juni

Ik had dit jaar nog geen nieuwe zomerjas gekocht (is er gewoon niet van gekomen) en was er ook eigenlijk niet meer naar op zoek, totdat ik deze leuke jas tegenkwam! Perfect! Halflange mouwen, die wel lang gemaakt kunnen worden en een capuchon voor als het regent. Hij ziet er op de foto wat lomp uit, maar dat is niet zo als je hem aan hebt, je kunt de koortjes ook wat strakker trekken in het middel.

Het shirt was maar 3 euro en daarom moest die ook maar mee, altijd fijn een shirtje erbij. En oja ik hou van de kleur groen.

photogrid2xshoplogjuli-3

Ik twijfelde erg lang over dit pyamabroekje.. maar vond het zo’n schatje dat ik het toch niet kon laten liggen. Ben uiteindelijk toch blij dat ik het heb gekocht!

Ook kocht ik deze maand eindelijk een standaard voor mijn laptop bij Ikea, mijn macbook wordt vaak zo warm als ik deze op schoot gebruik, met deze standaard is dit over.

photogrid2xshoplogjuli-2

Begin deze maand bracht ik met mijn moeder en zusje een bezoekje aan Leen Bakker, hier kocht ik twee leuke items die in de aanbieding waren van de 101 woonideeën lijn, een blauw mandje en een betonnen vaas/bloempot. Allebei alvast voor in ons huisje.

Wat is jouw favoriete aankoop van de afgelopen maand?


Nathalie

 

Een gedachte over “SHOPLOG – Juli 2014

Geef een reactie

