SPORT – Blogilates

Blogilates

Een vriendinnetje van mij vertelde mij vorige zomer over Blogilates, een ontzettend leuke weblog met hele fijne workouts. De blog wordt geschreven door de ontzettend enthousiaste Cassey. In mijn Summer Goals challenge komt de website ook regelmatig voorbij, maar ik wil hier graag toch een apart artikel aan wijden..

Blogilates website

Op de Blogilates website vind je leuke blog artikelen over fitness, voeding en POP pilates en natuurlijk de workouts van Cassey. Deze workouts zijn ook terug te vinden op de Blogilates YouTube pagina. De video’s zijn opgedeeld in verschillende categorieën; abs, arms & upper body, back, butt, legs & thighs, obliques, total body en streching. Zo kan je dus heel gemakkelijk een geschikte workout vinden.

Verder vind je op de website trainingsschema’s die heel gemakkelijk te downloaden zijn. Als je je inschrijft voor de Blogilates nieuwsbrief ontvang je iedere maand een wachtwoord voor de nieuwe workout kalender. Super handig en helemaal gratis!

Naast de leuke Youtube video’s staan er ook recepten op de website en bijbehorende voedingsplannen, hier heb ik geen ervaring mee. Maar sommige recepten heb ik wel al eens geprobeerd, zoals de bananenpannenkoekjes.

Ook heeft Cassey haar eigen sportkledinglijn oGorgeous met ontzettend leuke items.

Ik vind de video’s ontzettend leuk om te doen. Cassey is altijd enthousiast en er wordt leuke muziek gebruikt voor de workouts. Ik ben erg benieuwd of jullie Blogilates al kennen en hoe jullie ervaringen met de blog zijn? Laat het me weten!!


Nathalie

3 gedachtes over “SPORT – Blogilates

  1. Pingback: SPORT – XHIT | Nana

Geef een reactie

