LIKES – Week 33

Likes - week 33

Onder het mom van ‘happy’ wil ik graag even stil staan bij mijn geluksmomentjes van afgelopen week. Deze week paste ik samen met mijn lieve vriendje op mijn ouderlijke huis, proef-samenwonen dus! En we gingen eind van de week voor een weekje op vakantie!

♥ Zon ♥ Iedere ochtend naast mijn lieve vriendje wakker worden ♥ Huisvrouw spelen ♥ Laatste dingen regelen voor ons huisje ♥ Zomerdoelen halen ♥ Al jullie leuke reacties ♥ Gratis ijsje van Body & Fit shop ♥ Nieuwe tijdschriften kopen ♥ Met vriendinnetje gezellig winkelen en theetje drinken met wat lekkers erbij ♥ Nieuwe URL naam die beter bij mijn blog past ♥ Blogs schrijven en inplannen ♥ Koffers inpakken ♥ Op vakantie ♥ Luxemburg ♥ Verheugen op het samenwonen ♥

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jouw mooie momenten van deze week, laat het me weten!


Nathalie

Geef een reactie

