SUMMER GOALS – Week 6

zomerdoelen planning week6v

Zoals ik bij mijn vorige update al vertelde ben ik eind van deze week op vakantie gegaan en hiermee eindigt mijn Summer Goals challenge ook een beetje. Als ik volgende week terug kom van vakantie krijgen we de sleutel van ons huisje!! En daar ga ik dan natuurlijk het grootste gedeelte van mijn tijd in steken!

Ik vind dat ik in 6 weken tijd erg goed bezig ben geweest op sportief vlak! En ik heb een groot gedeelte van mijn zomerdoelen gehaald. Benieuwd hoe ver ik ben gekomen..?

Maandag
Pff ik blijf het iedere maandagochtend weer lastig vinden om mijn bed uit te komen. Nadat ik rustig aan wakker ben geworden met een lekker ontbijtje en een kop thee had ik er weer zin in en ben ik op de fiets richting de sportschool gegaan voor een uurtje bodypump, gelukkig was het deze maandag wel lekker weer! Mijn benen waren best moe na alle sportieve uitspattingen van het weekend (15 kilometer hardlopen + 66 kilometer wielrennen) en dus besloot ik mijn benen een beetje te ontzien en niet al te zware gewichten te gebruiken. Het was weer een fijne les!

Dinsdag
Het is op de sportschool duidelijk te merken dat het vakantie is, het is echt ontzettend rustig! De XCORE les van vanavond was een duidelijk voorbeeld. Vaak ben je bang dat je ieder moment je buurvrouw schopt of slaat met je XCO-trainer, deze les stonden we met z’n 9en en hadden we dus alle ruimte. Het was een pittig lesje! Met een iets aangepast programma had onze instructeur bedacht dat het leuk zou zijn om ons deze les wat meer te richting op conditie. Veel springen dus, mijn arme benen! Toch vond ik het leuk om te doen, ik hou wel van een beetje afwisseling!

Woensdag
Een druk daagje gehad vandaag, ik moest veel vooruitwerken voor mijn vakantie, pakte mijn koffers vast, enzovoorts, enzovoorts.. Mijn lijstje met dingen die ik nog moet doen voordat ik op vakantie ga is aan het eind van de dag nog niet echt opgeschoten. Het rondje hardlopen en de buikspieroefeningen die voor vandaag op de planning stonden heb ik dus overgeslagen. Misschien doe ik vrijdagochtend nog een klein rondje.. ik zie wel hoe het loopt!

Donderdag
Een fijne Bodypump les gehad vanochtend, ik heb het gevoel dat mijn armen echt steeds sterker worden en dat je het ook zeker gaat zien! En dan nog iets.. ik dacht altijd dat ik er zo dun uit zag in mijn sportkleding, maar verdenk sinds vanochtend die spiegel op de sportschool ervan dat deze alles smaller toont.. Ik denk alleen die aan de linkerkant, maar dat moet ik nog uitzoeken.. Jammer hoor! Gelukkig betekend dat ook dat naast mijn benen en buik ook mijn spierballen dus in het echt veel dikker zijn!

Vrijdag
Ik begin de ochtend met een grote schoonmaak en pak onze koffers al vast in. Klaar om op vakantie te gaan dus! En dan is het afwachten tot een droog moment, zodat ik nog een rondje kan hardlopen. Ondertussen zoek ik mijn kast uit en pak ik vast wat spullen in dozen. Het aantal verhuisdozen (lees: bananendozen) wordt steeds groter. Zo leuk om allemaal oude herinneringen tegen te komen..

Summer Goals week 6

Om kwart over 3 is het dan zo ver, het moet volgens buienalarm droog blijven tot iets voor 4 uur, snel heb ik mijn hardloopkleding aangetrokken en een klein rondje gedaan van 4 kilometer. Nu dus alsnog het rondje hardlopen van woensdag af kunnen vinken. Ik kon de buikspieren ook vandaag weer echt niet opbrengen!! Blijft lastig!

Zaterdag & Zondag
Als jij dit leest zit ben ik als het goed is heerlijk vakantie aan het vieren! De wielrenfiets gaat mee en ik heb veel zin om die daar te gebruiken, erg benieuwd naar de bergen!! Ook heb ik mijn hardloopspullen ingepakt, ik weet nog niet of ik ze ga gebruiken (vorig jaar ook ongebruikt mee terug gegaan). En natuurlijk gaan we heel veel wandelen en genieten van al het moois.

Zomerdoelen
Ik heb aardig wat van mijn zomerdoelen gehaald. Zoals jullie hebben kunnen lezen in mijn blog van vrijdag heb ik een nieuwe URL naam die passender is bij mijn blog. Ik ben er erg blij mee!! Mijn blog is nu echt wat aan het worden!

Ook heb ik vrijdag alvast mijn kast uitgezocht. Ik heb een hoop weg kunnen gooien, in kunnen pakken en er zijn een hoop spulletjes die naar de rommelmarkt of op marktplaats moeten, hier ben ik alleen nog niet aan toe gekomen!

Het boeken lezen gaat op het moment niet zo vlot, ik ben nog steeds in de Voedselzandloper bezig en De Tweeling van Tessa de Loo, maar omdat het de laatste week wat minder zonnig is pak ik minder snel mijn boek erbij! Hopelijk haal ik nog wat in als ik op vakantie ben!

♥
Nathalie

Een gedachte over “SUMMER GOALS – Week 6

Geef een reactie

