SHOPLOG – Woonwinkelen

Het enige voordeel van ruim drie maanden moeten wachten tot we de sleutel krijgen is dat we rustig de tijd hebben gehad om al onze meubeltjes bij elkaar te zoeken. Natuurlijk had ik allang in mijn hoofd wat ik mooi vind en welke stijl en kleuren ik graag in mijn interieur zou willen. Toch is het best lastig om allemaal bij elkaar te zoeken.. maar vooral erg leuk!
Woonwinkelen

Er zijn een aardig wat woonboulevards in Nederland, zelf hebben wij gekozen om een bezoekje te brengen aan de Alexanderium Woonmall in Rotterdam en de Woonboulevard Breda.

De Woonmall bij winkelcentrum Alexandrium is erg groot, er zijn meer dan 60 woonwinkels en het winkelcentrum geheel overdekt. Alle winkels liggen dichtbij elkaar en zijn verdeeld over drie verdiepingen. Ik was hier al vaker geweest, maar deze keer voor het eerst serieus. Dit was één van de eerste plekken die we bezochten en dus deden we nog vooral een hoop inspiratie op.

Het is best lastig om te onthouden wat je allemaal hebt gezien, in welke winkel dit was en wat de prijzen zijn. Daarom heb ik zoveel mogelijk foto’s gemaakt van alles wat we tijdens onze zoektocht tegen kwamen en wat we leuk vonden! Deze foto’s heb ik opgeslagen in een aparte map op mijn iphone. Erg handig om dit zo allemaal bij elkaar te hebben en terug te kunnen zoeken! Ik vond het persoonlijk erg fijn om eerst langs veel meubelwinkels te gaan om zo inspiratie op te doen, maar daarna moeten er toch keuzes gemaakt worden!

Omdat mij al vaker aangeraden was eens naar de Woonboulevard in Breda te gaan hebben we besloten hier ook maar eens een bezoekje aan te brengen. Ik moet zeggen dat ik het inderdaad een hele mooie en gezellige woonboulevard vind. De woonboulevard is niet overdekt, een nadeel want helaas regende het toen wij er waren. Er zitten ruim 50 woonwinkels en omdat we bij dit bezoek al redelijk goed wisten hebben we onze eerste bestellingen kunnen doen.

Nu is het afwachten tot de datum dat al onze nieuwe meubels opgehaald kunnen worden (een levertijd tussen de 6 en 10 weken is vrij normaal bij de meeste meubelzaken, houd hier dus rekening mee). Spannend hoor! Maar voor die tijd moet er eerst nog geklust worden! Ook zullen we nog wel een bezoekje aan Ikea brengen om wat laatste dingen te kopen.


Nathalie

 

 

Een gedachte over “SHOPLOG – Woonwinkelen

Geef een reactie

