LIKES – Favoriete foto applicaties

Favoriete foto applicaties

Instagram is absoluut één van mijn favoriete applicaties, ik maak van bijna alles foto’s en vind het leuk en inspirerend om andere instagram accounts te volgen. Er zijn ontzettend veel applicaties om jouw instagram foto’s te bewerken, hier mijn favoriete foto applicaties..

Instagram - Repost

Instagram
Absoluut mijn favoriete foto applicatie. Ook met de applicatie van Instagram zelf is het tegenwoordig mogelijk om naast de filters ook de foto handmatig te bewerken. Erg fijn. Vooral de functie om het licht aan te passen maakt de foto heel gemakkelijk sprekender. Een fijne nieuwe update wat mij betreft!

Download: Apple / Android

Repost
Vaak wordt er bij winacties gevraagd om de foto te reporten op Instagram, helaas heeft Instagram zelf hier nog altijd geen functie voor en dus gebruik ik de Repost applicatie, deze werkt ontzettend snel en makkelijk door in te loggen met jouw Instagram account.

Download: Apple / Android

VXCOcam - Photogrid

VSCOcam
De VSCO applicatie is een fijne applicatie om jouw foto’s handmatig te bewerken. Ook beschikt de app over diverse filters, maar deze bevallen mij niet zo. Veel van de functies van deze applicatie heeft Instagram tegenwoordig zelf ook, dus ik gebruik deze minder dan eerst. Toch heeft de VSCOcam applicatie nog net iets meer mogelijkheden.

Download: Apple / Android

Photo Grid
Soms is het leuk om een collage te maken van meerdere foto’s, zodat je niet heel veel aparte foto’s op Instagram hoeft te plaatsen. Hiervoor gebruik ik al heel lang de Photo Grid applicatie. Ik houd mijn collages meestal simpel, maar er zijn echt heel veel mogelijkheden met deze applicatie.

Download: Apple / Android

InstaShapes - Studio

InstaShapes
Als je een leuke vorm wilt maken van jouw foto’s dan is de InstaShapes applicatie erg makkelijk. Ik moet zeggen dat ik deze niet eens zo heel vaak gebruik op het moment, moet ik weer eens gaan doen! Ik heb deze eigenlijk vooral gedownload om een ronde foto te kunnen maken, maar er zijn nog veel meer mogelijkheden!

Download: Apple / Android

Studio Design
De Studio applicatie heb ik nog maar net en heb ik nog niet heel vaak gebruikt, er zijn echt ontzettend veel mogelijkheden en je kan zo creatief zijn als je zelf wilt. Ga aan de slag met teksten, vormen, enzovoorts. Ook is er de ‘remix’ mogelijkheid, waarmee je andermans creaties kan toepassen op jouw eigen foto. Leuk om eens rond te neuzen tussen alle creaties!

Download: Apple / Android

Er zijn nog zoveel meer applicaties om foto’s te bewerken! Maar dit zijn mijn favorieten van dit moment. Heb jij nog leuke tips?


Nathalie

 

Een gedachte over “LIKES – Favoriete foto applicaties

Geef een reactie

